Telefon
Do kanceláře
vstoupil vedoucí a pozdravil: „Dobrý den děvenky“. Tak oslovoval své kolegyně,
když měl špatnou náladu. A ony už věděly, že něco není v pořádku.
„Co se děje
šéfe?“ zeptaly se ho. „Ztratil jsem mobil. Doma jsem hledal v počítači
podle signálu a zjistil jsem, že je na dálnici. Spadnul mi ze střechy auta.
Slyšel jsem ránu, ale nevěděl jsem, že je to mobil. Jel jsem ho hledat ve tři
hodiny ráno, v domnění, že bude klid a telefon najdu na daném kilometru, ale provoz byl na dálnici tak velký, že jsem se na středový travnatý pruh nedostal
a nevím jak to udělat.“
„Dej mi chvíli
čas a já se na to podívám.“ Chopila se problému jedna z děvenek. Sedla
k internetu, vyhledala dálniční dispečink a na jedno číslo zavolala. Po
chvíli vysvětlování dostala telefon na dálniční údržbu, aby se tam domluvila.
Další telefonát a vysvětlování o problému. Jenže pán zrovna odchází ze směny,
ale že pošle telefon na kolegu, který směnu nastupuje. Za chvíli přišla na
mobil vizitka kolegy, s kterým se domluvila, že se musí dostavit na
dálniční dispečink.
Vedoucí a
děvenka sedli do auta a jeli na dispečink vysvětlit, co se přihodilo, a ve
kterých místech dává telefon signál. Pánové z údržby vzali dvě auta, jedno
s odvážným kolegou, který prohlédne středový pás a druhé
s bezpečnostní šipkou jako upozornění pro řidiče. Po chvilce pobíhání ve
středovém pásu odvážný pán našel telefon s rozbitým sklem. Telefon náraz přežil,
jenom bylo prasklé sklo, které se dalo vyměnit.
Vedoucí se na dispečink vrátil ještě jednou s dárkovým košem jako poděkování za nalezený telefon a omluvou za vzniklé nepříjemnosti.
A v práci poděkoval
kolegyni za pomoc při hledání slovy „Holky ještě, že vás mám“.
Komentáře
Okomentovat