Únor 23 přehled

Únor byl statisticky hodně teplý měsíc proti normálu. Byly dny kdy mrzlo, nebo slunce bylo schované za mraky. Asi se dospávalo  před jarem.

A jaká byl únor, pestrý a vlastně od všeho trochu.

obdivovala jsem lišejníky, jejich barvu a také tvar, žlutá barva svítí do dálky

zde bylo umrznuto, choroš zapadaný krupicí a bukvice na sněhu

kontrasty barev, červená není častá

různé barvy oblohy a slunce má snahu vykouknout

přehled stromových záběrů

v zajetí ledu byly kameny, mráz kreslil na led a strom se zrcadlil na ledu

lesní zátiší s krmelcem, turistickou značkou na studánku a velkou louží

tady se hlásí jaro

kameny kam se podíváš, stromové srdce a hák

Svatbín s krásným vesnickým domečkem

starý pařez, houby  a jarní květy
Říčanský masopust


Únor je krátký měsíc, ale zážitků bylo hodně. 
Často jsem byla v přírodě, ale i na koncertě 
a velký zážitek pro mě byl masopust.
Tímto se loučím s únorem a budu se těšit na březen a nové zážitky.
Jsem vděčná za váš čas strávený u mých příspěvků.
Díky za pěkné komentáře.

Přeju vám krásné jarní dny.

Komentáře

  1. Tedy, to muselo být procházek, abys udělala tak krásné fotografie. I masopust jsi zachytila moc pěkně. Je krásná ta už probouzející se příroda. Krásné březnové dny

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné shrnutí. Já jsem se byla dnes loučit s meteorologickou zimou procházkou zasněženou krajinou. Zítra sice přivítáme jaro, ale na ten první astronomický jarní den si ještě tři týdny počkáme...měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Vielen Dank für Deinen Besuch bei meinem Blog. Neugierig geworden, habe ich hier gelesen und freue mich sehr über die herrlichen Aufnahmen aus der Natur. Ich mag Flechten und finde sie faszinierend.
    Dem Trubel an Fasching sind wir entkommen und waren lieber in der ruhigen Natur unterwegs.
    Liebe Grüße von Ingrid, der Pfälzerin

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky