Pomněnky

 Na zahrádce rozkvetly vysemeněné pomněnky.

Jsou s kapkami vody, fotila jsem je mezi přeháňkami.



Letos poprvé žlutý řebčík královský.



Oranžový řebčík královský mám již dlouho.


Toto je plevel, ale má hezké kvítka.


Moje skalka ve žluto zelené barvě.


Dnes byl technický den, byla jsem na přezutí pneumatik.
Nainstalovala jsem závlahu do skleníku a potom přišla bouřka a déšť.
Docela jsem to uvítala, měla jsem odpočinkové odpoledne
 a to je také potřeba.


Děkuji za nakouknutí a milé komentáře 
a přeju pěkný víkend.


Komentáře

  1. Večernice, děkuji za krásné fotky z kouzelné zahrady. Už máme taky přezuto :o)
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pomněnky mám ráda mají krásnou modrou barvu.Objevila jsem je ráno,když jsem šla se psem u potoka.Příště si vezmu foťák.Řebčík má nádherné květy.U nás včera byly také přeháňky,ale odpoledne se udělalo docela hezky,ale byl hodně studený vítr.Hlídáme mladým psa a tak jsme vyrazili za město,aby se Bleky pořádně proběhla.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky