Z Libně do Tróji

Vánoční povinnosti mě zavedly do Libně na hřbitov.
Cestou zpět jsem chtěla poznat nový kout u Libeňského zámku a v jeho okolí.

Sešla jsem po Korábských schodech (takových let jsme tam jezdili autem a ani jsem nevěděla, že tam jsou schody, ach jo) mapa
a míjela jsem psí louku,
 oplocená plocha nabízela psím miláčkům dostatečný pohyb a venčení.



Kousek vedle na hřišti Meteoru se odehrával polední zápas fotbalistů.


Za hřištěm je kostel sv. Vojtěcha




Ještě pohled přes silnici k památníku Jindřišky Novákové,
 kde mají žáci vystavený betlém.


Hodiny Libeňského zámku ukazují, že bylo 12 hodin a právě vycházela svatba, 
ale tu jsem nefotila. 


Za zámkem u Velkého mlýna je kluziště


Půjčují brusle i klouzáky



Křižovatka rozcestníku, vlevo se jde do Karlína, 
tuto trasu jsem již šla zde , nebo tady a ještě tady 
ale já nyní půjdu vpravo do Thomayerových sadů.


Rokytka měla silný proud, po oblevě se naplnila.



Nahromaděný nepořádek v klidném místě.


Labutě si v poklidu pluly na vodě.




Děti mají prolézačku ve tvaru lodě. 


U domu měli nazdobenou cesmínu.


To jsem se dostala na nábřeží a dál jsem šla podél Vltavy.
Okolí vody bude v dalším příspěvku.

Děkuju za návštěvu a mějte se fajn.






Komentáře

  1. Krásnou procházku jsi měla.My jsme objížděli hřbitovy autem,protože dva z manželovy strany jsou kus od Turnova.
    Měj hezký a klidný rok 2024 ve zdraví

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká procházka i fotografie. Také bych potřebovala jít na hřbitov, ale oba s manželem marodíme a tak nás musí zastoupit syn. Přeji ti krásné poslední dny tohoto roku a v novém roce hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti.

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavá trasa. Na zámečku se vdávala dcera, okolí znám - jednou zjara jsem si tam byla fotit jarní kvítí.Vybíráš si netradiční zákoutí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Večernice, Libeňský zámeček znám jen z fotek - dcera tam byla na nějaké společenské akci, syn v kapli na svatbě :o) Ale kolem Rokytky jsem párkrát šla...
    Měj příjemný poslední letošní den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ich wünsche Ihnen ein schönes und friedvolles Jahr 2024.
    Liebe Silvestergrüße von Marita

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky