Mřížkový

 V sobotu večer nás čekalo finále Peče celá země.
Dívat se na televizi, kde tam mají takové laskominy a doma nic není, to je neomluvitelné.
Na rychlovku jsem udělala mřížkový koláč s tvarohem a ostružinovou marmeládou.



Vytáhla jsem i sváteční dečku, když se blíží Velikonoce.



Čaj si dávám do svátečního servisu, když si ho chci vychutnat. 
Nevím proč, ale připadá mi, že má jinou chuť, lepší.





Také se občas rozmazlujete?

Díky za návštěvu a také velké díky za vaše slova.

Krásný den.

Komentáře

  1. To já se rozmazluju,mám ráda hezké věci kolem sebe a i takovou chvilku je potřeba si užít.Na podobné pořady vůbec nekoukám a přitom ráda peču.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Večernice, tak tohle je moje oblíbená činnost - káva nebo čaj v krásném šálku s podšálkem a k tomu něco skvělého upečeného, linecký mřížkový je dobrá volba.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Takové chvilky jsou potřeba. O víkendu jsem taky pekla linecký koláč, proč si nedat čaj do hezkého porcelánu a vychutnat si klidnou chvilku...
    Přeji hodně takových, milá Večernice. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Mřížkový koláč mám ráda a už jsem ho docela dlouho neudělala. Takže dobrý tip.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Tento příspěvek mi připomněl maminku. Nejen tím mřížkovým koláčem, ale i výšivkou. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrá volba občas se rozmazlovat. Koukat na Peče celá země bez něčeho dobrého na stole,to by nebylo ono👍

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky