Lavička

 Po malé technické pauze se vracím zpět.
Můj PC byl u lékaře, který sdělil, že je to již muzejní exponát, 
ale nějakou dobu ještě bude sloužit. Snad?

Vždy 15. dávám černobílou fotku.
Termín jsem propásla, tak doháním resty.

Zvlněná lavička je v Mělníku.


Kovové sochy kostlivce jsem si všimla cestou na autobus také v Mělníku.
Vlastně tam jsou dvě sochy, jedna kovová a druhá stínová.


Příspěvek z Mělníka musím zpracovat.

Díky za váš zájem a také velké díky za vaše komentáře.


Mějte krásné dny plné pohody.




Komentáře

  1. Podobná lavička je u cyklostezky v Děčíně, jen má dřevěné posezení. Toto kovové sice vydrží déle, ale na sezení zrovna příjemné není. Je to spíše hezké na pohled nehrozí tak rychlé poškození jako u té dřevěné.

    OdpovědětVymazat
  2. Socha kostlivce mne spíše děsí. Netuším, co má vyjadřovat. Ale fotka je skvělá. Perfektní úhel pohledu, pak je zajímavý i ten stín.

    OdpovědětVymazat
  3. Zvlněná lavička vypadá hezky. Jak se na ni sedí, to by musel člověk vyzkoušet :-).
    Kostlivec se stínem je prima fotka.
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Večernice, podobná lavička je v Bělé pod Bezdězem ale nevím, zda v létě při vysokých teplotách lze na tom sedět. Ovšem pro sadomaso lidi to může být prima? hihi
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Večernice, děkuji za zajímavé kovové detaily a tobě i PC přeji hodně zdraví. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímavé detaily.Toho kostlivce mám také na fotce.Je to už delší čas,co jsme tam byli.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky