Venkovní kavárny

Na červen je téma venkovní kavárny 
Vybrala jsem tuto
Zahradní kavárnu na Myšlíně


Uvolněná atmosféra
Sedíte a slyšíte zpívat ptáky, 
v dálce se pasou ovce a až pokvete levandule,
 no to bude RÁJ.


Hodně zeleně, stromy, květiny.


Byla káva a buchta s povidly.



V zadání preferují kavárny na ulici, tak jsem fotila u Obecního domu před Pařížskou restaurací


Na rohu Celetné a Ovocného trhu kavárna  Grant Café Orient U černé Matky Boží,
ale tam je málo zeleně.
Ano je to venkovní kavárna městského stylu.




Na červenec je téma bleší trhy a to bude horší.
Jeden blešák jsem propásla a jestli nějaký bude to se uvidí anebo neuvidí.

Pěkný den.


Komentáře

  1. Hned bych si posedlá v takové přírodní kavárničce. Už se těším na dovolenou. Zadání jsi splnila. Blešáky budou horší.

    OdpovědětVymazat
  2. Tam bych hned zašla, vypadá parádně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  3. To je hezké posezení...přeji hodně takových hezkých dní.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta první kavárna je naprosto kouzelná! U Černé matky boží jsem si párkrát užila kávu na balkóně, to bylo moc příjemné...
    Večernice, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kavárna venku je kouzelná.Venkovní posezení mám moc ráda.
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi líbí hned ta první zahrádka, to je přímo balzám na duši. Tam bych poseděla ráda, zdravím 😉😊

    OdpovědětVymazat
  7. Ta modrá kavárna je úžasná. “ Podniky “ tohoto typu mám v oblibě)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky