Zvánovický potok v létě


U Zvánovického potoka jsem byla před rokem a půl na Silvestra zde

Nyní má příroda listy a je zelená a vypadá jinak


Nový posed svítil novotou


Seník a krmelec je zatím prázdný



Začínaly kvést trávy








Po vichřici byly vyvrácené stromy přes cestu








Zavěšená větev


Všude samé balvany




Trávy dělaly vlny


U jezírka jsem sledovala nutrii jak si ležela na hladině vody a vyhřívala se na sluníčku


Tuto informační tabuli jsem nějak nepochopila


Pozůstatky mlýnských kamenů v potoce






Vody je málo, potok je klidný






V okolí potoka lidé sbírali houby a já tam lovila lesní záběry.

Díky za nakouknutí a také za vaše slova.

Krásný den.



Komentáře

  1. Určité místo se s ročním obdobím mění. A když je takhle do zelena, tak mu to moc sluší.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Večernice, takové lesní potoky a kameny mám moc ráda. Hned mě napadá: znám křišťálovou studánku, kde nejhlubší je les...Ale, že ty mlýnské tam jen tak leží, to se divím. Jsi odvážná, že chodíš takhle sama lesem. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Taková místa mám moc ráda.Připomíná mi to některé oblasti u nás v Českém ráji.
    Hezké dny

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná procházka, Večernice. Na taková místa se ráda vracím.
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky