Bleší trhy


Téma na měsíc červenec jsou Bleší trhy

Pravý blešák se konal na jaře v Kostelci, ale ten jsem propásla.
První dva snímky jsou z motoristického setkání, kde nabízeli kdeco.
Pán v červeném triku byl hodně zabraný do výběru.


Ze rohem se nabízeli alba starých automobilů,
 která asi nebyla zajímavá.


V Říčanech je obchod Koloběh a ten nabízí věci nepotřebné, nebo z pozůstalostí. 
Řekla bych, že to je kulturní prodej blešáku.


Tady věci dostávají druhou šanci.



Moderní slogan je to udržitelný.


Díky za zastavení a přeju pěkný den.





 

Komentáře

  1. Teda ani nevím, zda se tady někde v okolí konal v poslední době "blešák" . Docela bych se ráda podívala.

    OdpovědětVymazat
  2. Vzpomínám na blešáky v Belgii, Holandsku, Itálii - tam jsem dost litovala, že jsme nepřijeli náklaďákem :o) U nás jsem na žádném nebyla.
    Večernice, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Blešáky mě vždy bavily,ale už dlouho jsem na žádném nebyla.Ani asi v okolí dlouho žádný nebyl a tak bych měla s tématem problém.Hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem snad na žádném bleším trhu nebyla. A myslím, že by se mi tam líbilo. A určitě bych si tam něco našla.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Já vlastně na blešáky nechodím, ale na jednou jsem byla - v polském Těšíně kdysi dáávno a tam bylo snad všechno, i rezavé hřebíky. 😊

    OdpovědětVymazat
  6. U nás jsou bleší trhy 1x za půl roku. A vždy je plno)))

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky