Ladova ves

 Naučná stezka Ladova ves vede z Říčan do Světic.

U Marvánku je molo již opuštěné


Stezka je hodně využívaná cyklisty ale i ke kouzelným procházkám



U kříže jsem již byla a sledovala jsem jak se staví kříž a kříž stojí


Rybník byl vypuštěný





Došla jsem k ovocné aleji



Čert je připravený a čeká na Mikuláše. Zatím se opaluje.



Při zpáteční cestě jsem míjela starý ořechový sad


A byla jsem překvapená z kvetoucích slunečnic


To jsou postřehy z malé procházky

Podzimní kytici jsem ukazovala minule.


Díky za nakouknutí 

Mějte se fajn

Komentáře

  1. Taková procházka by se mi taky líbila.
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Opravdu krásné místo, musela to být nádherná procházka, ty barvy podzimu tomu dávají přidanou hodnotu, obzvláště v tak hezkém počasí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Večernice. Tvoje procházka vedla opravdu nádhernou krajinou. Krásně jsi vše nafotila. "Opalující se čertík"...to se mi moc líbí 😂. Je moc krásný. Nádherný je i ořechový sad. Kochám se krásnou přírodou a potěšil mě i nový kříž. Hodně se jich teď do krajiny vrací. Tak dnes na Tvém blogu opravdu kochám. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc krásná procházka! Mám taková místa ráda.
    Večernice, přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky