Karlovy Vary

 Autobus nás odvezl do Karlových Varů. Šli jsme uličkami směrem ke kolonádě a cestou jsem fotila opravené vily. Ve Varech jsem dlouho nebyla a od té doby se hodně změnily.



pohled na hotel Thermál

velikonoční výzdoba

dřevění zajíčci

u Thermálu stále probíhá oprava

stánky na kolonádě se sýrem









tady byla káva 





štít domu, na kterém je tento obrázek







Sobotní odpoledne bylo nádherné, počasí nám přálo a po procedurách a procházce jsme byli příjemně unavený. A to nás čekal ještě večer s kytarami. V pátek nám kytary nepovolili, v hotelu byl plánovaný program, který byl hrozný. V neděli nás čekala vyhlídka Diana.

Zítra dám pokračování.

Komentáře

  1. Hezké fotografie. V Karlových Varech jsem byli loni o dovolené a moc se mi tam líbilo. byli jsme tam den před zahájením Filmového festivalu a město už se plnilo lidmi. Jen nahoru na Dianu a další vyhlídky jsme se nedostali kvůli deštivému počasí. Děkuji za hezké připomenutí. Měj se moc hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda jsem se s tebou prošla městem.Jednu dobu jsme sem jezdili často.Vozili jsme sem pravidelně dceru do lázní a to bylo vždy na ubytování.Hodně se mi tam líbilo.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky