Prosinec přehled

 Prosincový přehled událostí

proběhl čert s andělem

napadnul sníh a bylo to kouzelné

šila jsem dárky "japonské zástěry"


užívala jsem si sněhovou nadílku

letos poprvé bylo ve vesnici Betlémské světlo

vánoční procházka Prahou 
vánoční zpěvy v kostele

Čtrnáct dní jsem proležela s virózou, která mě pořádně potrápila.
Advent si užívám, ale Vánoce nemusím, jsem té vánoční nálady už nabažená.
Nyní procházky přírodou jsou báječné na vyčištění hlavy, okysličení mozku a když svítí sluníčko, tak terapie vitamínu D.
Klidný závěr roku a připravte si pravou nohu na správné vykročení do nového roku.



Komentáře

  1. Na to,že tě potrápila viroza si toho v prosinci stihla hodně.Líbí se mi ty zástěry,ale musím se podívat co znamená japonské.U sporáku trávím dost času a tak zástěru nosím.Většinou si ji dělám ze starých letních šatů.
    U nás bylo v prosinci sluníčka hodně málo a tak pro jistotu vitamín D polykám.
    Přeji Ti hezký a spokojený rok 2023,hlavně zdraví a hodně dalších zážitků

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky