Galerie Poštovního muzea

 Výstava "Do vlastních rukou" představuje hmat coby unikátní způsob seznámení se světem.

Úvod do výstavy v Galerii Poštovního muzea v Jindřišské ulici.

Některá díla si můžeme ošahat a dotýkat se jich.






Cyklus "Chatařství" mi nějak nezapadal do celkové kompozice. 









Dnes trochu umění. 

 Byla jsem fotit pasáž v Jindřišské ulici, která je naproti hlavní pošty. Interiéry jsou tam krásné, ale to bude až příště. 

Při té příležitosti jsem zašla do galerie. Byla jsem tam sama.

Krásný den

Komentáře

  1. Zajímavá výstava, hezky nafocené. Přeji Ti krásné jarní dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Výstava určitě zajímavá a mě by více jak to poštovní téma zajímalo chataření.To mám ráda i když už žádnou chatu nemám.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem bylas před mnoha roky, je čas si to zopakovat.
    Děkuji za reportáž a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky