Kostel sv. Štěpána

Kostel sv. Štěpána v Praze ve Štěpánské ulici.

Byla jsem v Praze ve Štěpánské ulici a šla jsem okolo kostela, ale nevěděla jsem jak se dostat blíž. Musela jsem se zeptat maminky s kočárkem, která mě nasměrovala a já mohla provést fotodokumentaci.


výklenková kaple Branbergerů

rotunda sv. Longina


zvonice






Kostel byl zavřený, foto interiéru nemám.
Z ulice je vidět pouze průčelí kostela a zadní část je tak trochu schovaná.
Za kostelem je dětské hřiště.


Užívejte si  prodloužený víkend pokud možno v přírodě.



Komentáře

  1. Na tahle místa často ( v létě ) chodívám, když mám z Karláku pokyn, přijďte za dvě hodiny. Taky jsme to vícekrát fotila a ráda jsme tam s tebou zašla. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie. Prahu moc neznám. Léta jsem tam nebyla.

    OdpovědětVymazat
  3. Večernice, kolem jsem šla mockrát, ale uvnitř jsem taky nebyla. Děkuji za povedené fotky a přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kostely fotím ráda a když je u nich taková krásná zvonice a ještě rotunda,říkám si,že bych se měla do Prahy vypravit.
    Krásně jsi vše nafotila.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky