Halloween


Halloween v našem zahradnictví.







Pěkný strašidelný den i noc. 



Komentáře

  1. Mají tu výzdobu hezkou, ale pro mě je stále důležitý den 2. listopadu jako Památka zesnulých. Tento novodobý "strašidelný svátek" nějak nemusím.

    OdpovědětVymazat
  2. To je úžasné.Pěkně se připravili na Hallowen.Byla jsem se synem za jeho dcerkama a připravovaly se obě na Hallowenský večer u nich na vesnici.Něco jsem jim došívala na stroji.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké, zahradníci si dali opravdu záležet.
    Večernice, měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkně vyzdobené. Tak trochu jde tento svátek mimo mne. I když u dveří mám větší keramickou dýni s vyřezanými obličejovými otvory.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky