Přehled duben 24

Duben, měsíc, který nám připravil horké i mrazivé dny. 

Užívali jsme si Velikonoce


Fotila jsem červené dřevo olší


Jela jsem na výlet do Zruče nad Sázavou


Obdivovala jsem pracovité včelky v Hulíně

Ve vodním domě jsem roztáčela vodní mlýny a pumpovala vodu do vodotrysků

Slavníkovské hradiště mi připomnělo historii

Podél vody jsem došla do Poděbrad
Zajela jsem se podívat do Mělníka


Poklepali jsme na základní kámen  naší nové základní školy

Zahrady Pražského Hradu se nikdy neomrzí


A když byla zima, jela jsem na výstavu fotografií

Dlouho odkládaná turistika do Hrusic se konečně podařila


A nesmím zapomenout na přírodu, 
která byla vlivem teplých dnů v předstihu a také na to doplatila,
  hodně vegetace pomrzlo.

To byl duben z té lepší stránky. 
Ale přinesl mi také hodně nemilých překvapení a starostí.
Problémy jsou od toho, aby se řešily.
To všechno přináší život.

Nyní se těším na květen.

Díky za návštěvu a vážím si vašich zanechaných slov.

Mějte se fajn.








Komentáře

  1. Měla jsi duben naplněný zážitky a představila si nám hodně zajímavostí.
    Bohužel,starosti se nikomu z nás nevyhýbají
    Tak ať jich máš v květnu,co nejméně.

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, Večernice, prostě dny nejsou stále zalité sluncem, ale sem si chceme schovat ty hezké chvilky. A v dubnu si jich měla dost.
    Přeji krásný květen, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi prostě duben s tím, co život přináší. To pěkné a i to horší.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky