Růže a jiné

 
Blogerky se chlubí jak jim kvetou růže. 
Já mám jednu stromkovou a ta už také začala kvést.
Druhou mám půdopokryvnou, která krásně voní, ale teprve se chystá kvést.

 

Postupně vykvétají další květy u jiných květin.
Můj vděčný koukol, ten kvete hodně, potom se vysemení a další rok se opět snaží.


Z letošní úrody ovoce nic nebude, mráz všechno spálil.
Jestli dozrají borůvky se uvidí.




Oregáno jsem již ostříhala a suším ho a používám ho místo majoránky.


Vykvetly muškáty


Plamének má hodně květů


Poslední lilie


Barevný záhon




Čístec 


Jednodenní lilie denivka






Ostrožky



Přehlídka mých záhonků je u konce.

Pohodový den.


Komentáře

  1. Perfektní přehlídka - těch barev !!!
    Hezkou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásní zástupci trvalek, hezky se na to dívá. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Máš krásně rozkvetlou zahradu.Kytičky vždy potěší.
    Měj hezký začátek nového týdne

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrada, milá Večernice. V dobrém závidím ty ostrožky, mám je tak ráda, ale u nás mi moc nejdou a kdyby náhodou, dorazí je slimáci...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky