Medlov

 Poslední den naší dovolené byl můj vzpomínkový den.
Naše túra vedla přes Vlachovice, Tři Studně, Medlov, Rokytno a zpět do hotelu Ski.
V odborářské zotavovně na Medlově jsme byli s dětmi, když byly malé. Chtěla jsem vidět za tu dobu jaký je posun. Tam se zastavil čas. Silné retro i tu polévku nám přinesli v terině s odborářským znakem. 

Příroda je tam, ale nádherná.

Tam jsem potkala zvědavého medvěda, ale toho jste již viděli.


Krásný křížek s cudným Kristem


Výhledy byly nádherné





Březové aleje jsem musela cvaknout








Medlovský rybník


Bývalá zotavovna  ROH na Medlově, té tobě to byla super moderní budova. Na současné poměry by potřebovala rekonstrukci.


Opět nádherné výhledy do krajiny





Na vesnicích byly staré požární zbrojnice pěkně opravené


Na polních cestách nám dělaly společnost krávy


Potkávali jsme křížky







To byl náš poslední den naší dovolené.
Počasí nám přálo.
Užívala jsem si pěknou přírodu .



A už je naplánovaný prodloužený víkend na příští rok, ale to je hodně daleko.

Bylo to super.

Krásný den.









Komentáře

  1. Nádherné fotografie z krásné Vysočiny.Jsem ráda,že jsme něco z té krásy viděli,když jsme občas vezli vnučku do Humpolce.Od ROH jsem nikdy na dovolené nebyla,to bylo u nás jenom pro zaměstnance na vyšších postech,ale určitě takových zařízení,kde se zastavil čas je dost.Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Vysočina je moc krásná, děkuji za kouzelné fotky! Říká se, že nic nevydrží věčně, ale porcelán s ROH asi ano :o)
    Večernice, přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Něco zůstává stejné, něco se mění. Prima fotky. Měli jste pěkný poslední den dovolené.
    Hanka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky