Komorní Hrádek

Dny evropského dědictví 
Komorní Hrádek 

Tyto záběry jsou spíše pro pány, ale když jsem tam byla, tak jsem si to také prošla.
Můj hlavní cíl byl zámek a ten jsem představila v předchozích příspěvcích.


Ze zámecké zahrady stará děla


Podzimní pavučina


Ubytovna pro studenty




Seznámení s lukem a střílení na cíl




Trenér trpělivě vysvětloval jak stát, držet luk, rameno nahoru, zamířit a pouštět prsty
 a už to letí na cíl.



Další sportovní disciplína pro děti


Prostranství se začalo zaplňovat


Pro dobrou pohodu hrála skupina Ondráš




Malá přehlídka vojenských aut a techniky











To bylo mé dopoledne na Komorním Hrádku. 
Pospíchala jsem domů, protože jsem měla v 13 hodin komentovanou prohlídku pivovaru v Kostelci, ale tu jste již viděli. 
A večer jsem jela na Pivní slavnosti do Uhříněvsi a to jsem také již prezentovala.

Byl to dynamický den.

Mějte se fajn.

 

Komentáře

Oblíbené příspěvky