Kluk

Z muzea amerických aut jsem si ještě udělala lesní okruh
 po červené okolo vrcholu Kluk .
Tam jsem si všimla, že jsem jenom 3,5 km od Krušovic. 





Po cestě jsem viděla různé houby


Také jsem viděla zvířecí lebku



Potkala jsem velkou skupinu jezdkyň na koních, ale jenom dva byli sportovní a zbytek byli huculové.
Podkova je od hucula, je objemnější.



Trať jsem podešla tunelem


Jezírko u Merklova pramene, vzadu si holky opékaly špekáčky


Merklův pramen


Tady jsem trať přecházela po mostě.


V lese byly místa, že tam rostl hodně mech



Naučná stezka Vůně dýmu a jehličí


Při stoupání na vrchol Kluk jsem se zapotila


Památný strom


Tady opouštím červenou a jdu po modré směrem na nádraží


Tmavé jezírko dávalo pěkné odrazy


Vytěžené dřevo bylo označené a připravené na odvoz



Ještě 1,5 km na nádraží


Můj celodenní výlet do Lužné u Rakovníka končí.
Ukázalo mi to 13,5 km a měla jsem hodně zážitků.
Přálo mi počasí a to také dělá hodně.

Díky za návštěvu a mějte se fajn.

Komentáře

  1. To byl opravdu zážitkový výlet. Ano, když se počasí povede, tak je to OK.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné protažení podzimní přírodou.Nafotila jsi moc pěkné detaily.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný výlet a nádherné fotografie. Krásná túra přírodou okolím Rakovníka. Přeji ti krásné podzimní dny.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky