Cyklisté

 
Na zahraničním blogu jsou denní fotografie a měsíční téma
na květen jsou cyklisté.

Abych je nafotila, šla jsem do Jevan do cukrárny, kde se zastavují na zmrzlinu a kávu.




Cestou v lese jsem potkávala osamělé cyklisty



Tady jela skupina a stihla jsem je zepředu. 
Viděli, že fotím, ale nevadilo jim to.




Pán a paní opřeli kola o zábradlí a sledovali rybník


Focení osob mi moc nejde, sama se nerada fotím a mám ostych,
 že mi někdo vynadá, že nechce fotit.

Na červen jsou venkovní kavárny, tak to musím trénovat.

Díky za návštěvu.

Pěkný den.





Komentáře

  1. Náhodou prima fotky !!!!
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Cyklistika je nyní v kurzu. Alespoň, ti, co se mohou pohybovat nesedí doma u TV.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně nafoceno. V pohybu je těžké focení)))
    Přeji hezký týden a díky za virtuální návštěvu na mém blogu. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Mezi cyklisty patřím i já.Na silnicích je jich teď hodně,to nadává manžele,ale v Českém ráji je jediná cyklostezka,která nevede po silnici.Já jezdím jedině po silnici a docela se už bojím.Fotit osoby také neumím a mám u toho stejné pocity.Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  5. Hodně povedené fotky, těším se na ty kavárny!
    Večernice, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Fotil lidi při různých příležitostech je lákavé, je jsem na tom jako ty. Trochu se zdráhám, protože se obávám jejich reakce. Ale ty fotky se mi moc líbí. je v nich život.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky