Ovoce


Téma na srpen je ovoce
Dlouho jsem přemýšlela jaké ovoce nafotit.
Je léto a sezóna, kdy ovoce dozrává.
Když jsem šla na autobus, míjela jsem tuto starou jabloň.
Polovina stromu je suchá a na druhé půlce jsou pěkná jablíčka,
 která ještě nejsou zralá.


A proč vyhrálo toto ovoce?

Ráno před snídaní si dám malou sklenku jablečného moštu.

Mám ráda sušené křížaly z jablek jako zdroj vlákniny.

Čerstvé jablíčko osvěží.

Jablečné záviny a jiné pečené pochutiny mám ráda ke kávě.

Jablečný ocet používám na dresinky.

Jablko je ovoce měsíce. 



Krásný den.


Komentáře

  1. Jablka mám taky ráda na všelijaké způsoby. Na naší zahradě letos tedy bude doslova minimální sklizeň. Mrazíky z jara učinily své.
    Pohodový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám.rada jablka, ale hlavně odrůdy pěstované tady v ČR. Jen letos u nás na severu při kvetení pomrzly a tak úroda asi žádná nebude.

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá volba, milá Večernice!
    Přeji hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Já miluji křížaly a dělám si je pravidelně v sušičce.Mám ráda sladké,ale teď jsem ho musela omezit kvůli váze,tloustnu jenom po sladkém.Tak křížaly jsou jediná moje pochoutka.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky