Můj blogový rok 2023

 Na konci měsíce připravuju pravidelný přehled mých událostí. 
Za prosinec nabízím rekapitulaci mého blogového roku 2023 
podle sledovanosti vás čtenářů.


V lednu byl nejúspěšnější příspěvek DOPOLEDNE
Je po Vánocích, počasí výletům zrovna nepřeje a o čem se bude psát?
Ale jehnědy to zachrání.


V únoru vyhrál příspěvek Únor 23 přehled
Moje pravidelné měsíční přehledy

V březnu se na vedoucím místě umístil  příspěvek Štěpánská pasáž
a na tento objev jsem hodně pyšná.


V dubnu vás zaujal nejvíce Mokřadní biotop
Kouzelné místo uprostřed lesa, 
které nabízí pěknou přírodu.


Květen vyhrál příspěvek Moje zahrádka
a z té mám radost


V červnu byl nejsledovanější příspěvek S vůní medu
který vznikl při akci Muzejní noc.


V červenci jsou dva příspěvky se shodným počtem shlédnutí.
Příspěvek Lampy je pohled na lavičku s lampami.


a příspěvek Magdaléna Kožená je výstava kostýmů.



V srpnu vás zaujal můj výlet do Chrudimi
Je to nádherné město.



V září převálcoval příspěvek věnovaný Sanatorium v Kostelci n.Č.L.
Osud opuštěné budovy byl zároveň nejsledovanější příspěvek z celého roku.


V říjnu byl úspěšný příspěvek z mého výletu na sever Čech do Rumburku


V listopadu jsme měly setkání s děvčaty z turistiky a příspěvek se umístil jako nejsledovanější za listopad a na druhém místě za rok.


A v prosinci byl hodně sledovaný můj adventní kalendář věnovaný poezii.
Byla jsem překvapená a NADŠENÁ.
Všichni chtěli vidět dárek, který je ukryt pod tímto heslem


To byl můj blogový rok podle vaší sledovanosti.
Dnes to bylo hodně dlouhé, ale je to přehled za celý rok 2023.

Já děkuju za vaše návštěvy a také za vaše komentáře.
Těším se na další setkání v roce 2024.

Přeju Vám hodně zdraví, spokojenosti, pohody 
a v novém roce 2024 na viděnou.

Komentáře

Okomentovat

Oblíbené příspěvky