Přehled únor 24

Únor
můj obávaný měsíc.
Po zimě je mé tělo vyčerpané, chybí mi sluníčko a téměř vždy se objeví nemoc.
I letos jsem měla virózu a to beru vitamíny a stejně jsem ulehla.

Ale konec fňukání, byly i dobré dny.
Jdeme si je připomenout.
Můj dlouho plánovaný výlet k tomuto viaduktu.
Úžasná stavba, která stále slouží.


Cestou k viaduktu jsem procházela Červené Pečky


V Říčanech byl masopust


Z loňského jara jsem si nechala udělat fotky na jarní album, 
které mám na stole a přivolávám jaro. Letos přichází s měsíčním předstihem.




V únoru hodně pršelo a voda stála  na silnicích, cestách i v lese

Jen se trochu vyčasilo už jsem vyrážela na výlet.

Poslední únorový víkend jsem jela hledat synagogu do Uhlířských Janovic.
 Našla jsem také kostel sv. Jiljí


A našla jsem i krásný park s dřevěnými sochami a říčkou Vrchlicí a také malé rybníky.




Přivolávala jsem jaro a už se začíná hlásit.
 To bude ve znamení velkých příprav na zahrádce.

Když se ohlédnu zpět, zas nebyl tak špatný měsíc únor.

A nyní budu očekávat, co přinese březen.

Děkuju za vaše návštěvy.
A velké díky za vaše zanechaná slova.

Přeju vám krásný březen.


Komentáře

  1. Měla jsi i tak docela rozmanitý měsíc únor. Viadukt stojí za vidění. Tato díla mě také vždy upoutají svojí dokonalostí. Přeji ti tedy milá Večernice,
    krásný jarní měsíc březen a hezky si jej užij ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  2. Prima únorový přehled. Pro naši rodinu je zase nebezpečný březen, co se nemocí týče. tak uvidíme. Měj se hezky a hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký přehled!
    Večernice, přeji příjemný a hlavně zdravý březen. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Oblíbené příspěvky